Saturday 13 July 2013

Mesej untuk Serata Alam...Peace..!

akulah power rangers!


Superhero dah turun dari langit...
Bicara gila semua diketawa..
Fahami maksud ketawa ini....

kau gari aku ke? hahahah


Digari dan akan dihantar ke Hospital Bahagia Ulu Kinta Perak...
Tahan dan bersabar...
Hahahahahahahahahha...
Kubulah Kubu aku hentak semua jadilah debu!


aku dan pahlawan bugis dar riau keturunan Hj Landa

Aku ada mesej untuk serata alam..
PEACE NO WAR...
wakakakakakakaka.....

amanlah semua!

Aku lagi....huhuhuwweeeee......
Hahahahahahahahahaha....
Aku yang gila ke korang yang gila?
wewwwwweeeeeeeeeee....
Manjara Karisya meluncur laju di atas ombak...
Mari kita beri Tsunami pada mereka....
Zuuuuuuuuuuu........



Hutang darah dibayar darah.
Hutang budi ku bawa mati.
Jatuhlah kau semua tersungkur di kakiKu..
Tsuuuuuuu...


Tengoklah mereka ketawa...
Seronoknya mereka...
Hahahahahahahahhah...
Ohm Nataraja...
Ohm...
Ohm....




TEPI SEMUA...ANAK-ANAK DEWA DAH TURUN KAYANGAN...
SIAPA KAU MAHU MENGAJAR TUHAN?

5 comments:

  1. Aku mahu beri tsunami..
    Ada aku peduli? Mana Imam Mahadi kamu?
    Orang susah dibiarkan sahaja...tuih...
    Demi waktu...tunggulah...
    Kita lihat...siapa tuan siapa sahaya...

    ReplyDelete
  2. Lawa jugak ye kamu muhdalena..

    ReplyDelete
  3. Kesian khalil..ingatkan dia kebal..muhdalina lagi kebal..kenapa la polis x tembak pakai peluru getah..kalau x khalil hidup lagi..

    ReplyDelete
  4. Amukan samurai jepun..

    ReplyDelete
  5. Korang tak faham dia ni dah fana.

    ReplyDelete