Monday 12 August 2013

My Sheila On 7...!









14 comments:

  1. annur cop tunggu aku dijakarta!

    ohhhh....

    ReplyDelete
  2. Salam MS,

    Quote,

    "Mana naga-naga semua. Jangan jadi pengecut takde *****.(censored).hahahahhaha

    Datang jumpa aku sini aku mahu buka alter kamu.

    AKU MAHU NAGA-NAGA SEMUA...
    AKU BUKAN CERITA TEMBERANG. SIAPA MAHU TAHU RAHSIA MELAYU DATANG JUMPA AKU. KITA CERITA SATU PERSATU."

    Saya nak sahut pelawaan MS ini. Cuma saya harap MS boleh benar2 deliver apa yg diperkata/diucap. Saya appreciate kalau dapat jumpa dengan MS dan Annur/Puteri Jalanan.

    Kita boleh bercerita perkara yg diluar batas fikiran. Kalau ada perkara yg saya kurang jelas, saya akan bawa MS dan Annur kpd ibu/tempat rujukan saya.

    Jika berminat, contact no saya ada pada Aiz.

    t.a






    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf,tak berminat.

      dhada berminat kot,haha.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. anon,meh sini leher,annur nak pancung...pakai pisau potong roti ok tak?kehkehkeh....

      Delete
    4. xpayah ko nk tunjuk hebat nk pncung org.aku pecut moto lg nt br tau.

      Delete
    5. wei,jangan! selendang aku terbang nanti! hahahahahaaa

      tapi mmg best r jalan2 aritu...smpai tertido2 cikenit 2 orang tu...sbr jela...ceh.

      Delete
  3. oh naga...maafkan ibu ya...
    ibu mahu bertapa setahun. lihat komen di post yang lepas. harap kamu baik2 saja..

    ReplyDelete
  4. dhada,nasib baik kamu tak ambil air kat kilang aritu...mcm ape je ajak aku gak buat keje terkutuk tu! ceh.

    tak guna punya mayang.bawak moto dahla terkedek2.

    ReplyDelete
  5. dah tu,cerita seram bawah pokok jambu,pastu lari mcm orang gila bawak beg segala...

    cite kat blog bagai nak rak...kihkihkih...

    dhada,aku je tahu siapa kau...haha

    tapi kau jangan risau,sape usik kau kat sini,

    aku pancung je...

    kalau aku bz,kau pancunglah sendiri ek...hahaha

    ReplyDelete
  6. dhada,ko ni pun...kalau cakap,berlapik skit leh tak?tu pasal orang asik bang ko je...last2 aku gak kena turun selesaikan sume...sabar jela...

    jangan bg aku turun padang bole tak...aku tak suka...

    jatuh standard i tau...isy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dhada,lambat sgt ko reply ni,aku nak balik dah...tata my dear sis...

      muahhh....love u...

      oh lupa nak pesan,kepada sesiapa tolong jgn usik kakak i k...nnt annur lesingggg sorang2...dan dhada,ko jgn pulak cari hal...kalau tak dgn kau2 skali aku lesing...ada fehem?

      k chow.

      Delete